Čo mám robiť v prípade, ak portál eŽaloby zobrazuje chybovú hlášku, ktorá ma obmedzuje v jeho ďalšom používaní?
V prípade, že nemôžete pokračovať v práci s portálom eŽaloby z dôvodu zobrazovania chybovej hlášky, kontaktujte prosím odbor ServiceDesk prostredníctvom online podpory.
Prosíme Vás, aby ste pre hlásenie chyby poskytli pracovníkom ServiceDesku nasledovné informácie:
1. Presné znenie chybovej hlášky, prípadne snímok obrazovky s hláškou
2. Popis krokov, ktoré viedli ku zobrazeniu chyby
3. Názov, alebo číslo podania
4. Typ použitého internetového prehliadača a jeho verziu
Ak máte problém s tvorbou kvalifikovaného elektronického podpisu, prosíme Vás o nasledovné dodatočné informácie:
5. Verziu nainštalovaného softvéru pre tvorbu kvalifikovaného elektronického podpisu D.Signer XAdES .NET a D.Signer XAdES Tools
Ak máte problém sprihlásením sa do portálu eŽaloby prostredníctvom Vašej eID karty, prosíme Vás o nasledovné dodatočné informácie:
6. Verziu nainštalovaného softvéru eID klient