Časté otázky

  • Nedá sa nahrať formulár na portál a odoslať podanie.
    • Skontrolujte či je formulár v správnom formáte.
    • Skontrolujte či je formulár korektne vyplnený, t.j. má vyplnené všetky povinné polia. Nekorektne vyplnený formulár nie je možne nahrať na portál.
  • Nejde mi pridať na portáli ďalšia príloha.
    • Skontrolujte či je príloha v správnom formáte. Povolené formáty nájdete na stránke, kde podanie vkladáte a v časti Popisy služieb a vzory.
    • Skontrolujte či príloha neprekračuje povolenú veľkosť prílohy 2 MB.
    • Skontrolujte či je príloha uvedená vo formulári. Ak potrebujete pridať alebo odobrať prílohy, musíte najskôr zmeniť formulár, znovu ho odoslať a zoznam príloh bude automaticky zmenený.
  • Ako je limitovaná veľkosť podania, resp. prílohy, ktorú chcem poslať cez portál eŽaloby?
    • Maximálna veľkosť celého podania je 5MB, maximálna veľkosť jednej prílohy (dokumentu) je 2MB.
  • Ako mám skenovať prílohy?
    • Prílohy prikladané k podaniu je potrebné skenovať spravidla v rozlíšení 150-200 dpi čiernobielo, tak aby boli čitateľné dokumenty a aj podpisy a pečiatky na dokumentoch a po naskenovaní neboli elektronické dokumenty väčšie ako povolený limit. Nie je potrebné skenovanie vo farbách.
  • Ako sa otvoria súbory (napr. potvrdenky z elektronickej podateľne) vo formáte .ZEP?
    • Formát zep je možné otvoriť v aktuálnej aplikáciácii QSign.
  • Ako je možné overiť zaručený elektronický podpis?
    • Aplikácia QSign, ktorou je možné overiť zaručený elektronický podpis je bezplatne prístupná na stránke www.ardaco.com.
  • Kde získam informácie o zaručenom elektronickom podpise?